Zamów karty

Multitech Plus

Multitech Classic

Multitech Light

Zakres wsparcia Kart Multitech

Wsparcie systemów operacyjnych

  • Wsparcie systemów Windows i Apple.
  • Aktualizowanie i zabezpieczanie systemu Windows.
  • Konfiguracja systemów operacyjnych macOS i Linux.
  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja programów.
  • Zdalna diagnoza komputera.
  • Pomoc w migracji danych z jednego urządzenia lub systemu operacyjnego na inne.
  • Konfiguracja i wsparcie dla aplikacji mobilnych na systemach iOS i Android.

Optymalizacja i wydajność

  • Przyspieszenie pracy komputera.
  • Czyszczenie dysków ze śmieci i zwalnianie miejsca na dysku.
  • Optymalizacja ustawień energooszczędności komputera.
  • Rozwiązywanie problemów z wydajnością komputera.
  • Optymalizacja ustawień przeglądarek internetowych.
  • Optymalizacja ustawień gier, w tym Fortnite, Minecraft, Call Of Duty i Baldur’s Gate.
  • Konfiguracja ustawień systemowych (poprawa wydajności i stabilności komputera).

Instalacja i konfiguracja oprogramowania

  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja programów.
  • Instalacja czcionek.
  • Instalacja nowych czcionek i ustawienie programu Mail.
  • Pomoc w uruchomieniu nieznanych plików.
  • Aktualizacja sterowników BIOS i karty graficznej.
  • Instalacja czcionek.
  • Aktualizacja systemów, podłączenie drukarki, instalacja sterowników.

Pakiet Office 365 i programy biurowe

  • Pełne wsparcie w pakiecie Office 365.
  • Pomoc z programami biurowymi, w tym Outlook, Excel i PowerPoint.

Urządzenia i sprzęt

  • Pomoc w obsłudze urządzeń i konfiguracji poczty.
  • Zdalna diagnoza wadliwych sprzętów oraz pomoc w wyborze nowego sprzętu.
  • Podłączenie i konfiguracja drukarki.
  • Rozwiązywanie problemów z urządzeniami wielofunkcyjnymi.
  • Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego.
  • Optymalizacja ustawień druku i skanowania.

Bezpieczeństwo

  • Skanowanie komputera w poszukiwaniu zagrożeń oraz pomoc w identyfikacji i obronie przed nimi.
  • Sprawdzenie wiadomości e-mail i załączników pod kątem podejrzanych treści.
  • Pomoc w obronie przed wyłudzeniami pieniędzy metodą BLIK.
  • Usuwanie programów szpiegujących.
  • Wsparcie w zabezpieczeniu konta w Social Media.
  • Doradztwo z cyberbezpieczeństwa.
  • Analiza i usuwanie wirusów, wykrywanie malware przy użyciu programu Pracownika.
  • Ustawienia antyspamowe, skanowanie antywirusowe, instalacja zapory sieciowej.
  • Konfiguracja bezpiecznych połączeń FTP, sieci oraz systemów CMS.

Chmura i kopie zapasowe

  • Konfiguracja chmury i wykonywanie kopii zapasowych plików.
  • Wsparcie w zarządzaniu backupami danych w chmurze.

Sieć i internet

  • Konfiguracja i optymalizacja sieci WiFi.
  • Diagnostyka sieci LAN/WLAN.

Szkolenia i doradztwo

  • Pomoc podczas zakupów online, w tym szkolenia z cyberbezpieczeństwa.
  • Pierwsze kroki z ChatGPT i generatorami grafiki AI.
  • Doradztwo z korzystania z platform streamingowych i zarządzania finansami online.
  • Szkolenia z podstaw obsługi komputera dla początkujących użytkowników.
  • Pomoc w zakładaniu i prowadzeniu bloga/strony internetowej.
  • Korzystanie z platform do nauki online i urządzeń do śledzenia aktywności fizycznej.
  • Usługi doradcze w cyfrowej transformacji.
  • Doradztwo w zakresie nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, blockchain czy Internet Rzeczy (IoT), i ich zastosowań w biznesie.

Specjalistyczne wsparcie

  • Naprawa problemów z dźwiękiem i kamerą w programach do wideokonferencji.
  • Włączenie funkcji „Znajdź Mój iPhone”, wsparcie w lokalizacji i obsługa AirTag.
  • Ustawienie kontroli rodzicielskiej.
  • Zarządzanie hasłami i integracja nowych technologii.
  • Integracja urządzeń IoT i ochrona przed cyberprzestępczością.
  • Pomoc w usługach online.
  • Wsparcie dla systemów wirtualizacji.
  • Wsparcie w wyborze hostingu, opieka nad domenami.